Müügi- ja tagastustingimused


Veebipoe www.tripsikpood.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Tripsik OÜ, registrikood 14787529, asukohaga Tartu linn.

E-poe klienditeenindus: E-R 10-17, tel. 56907661, e-post: info@tripsik.ee

Müügilepingu kehtivus , kauba-ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Makseid saab sooritada Eesti siseste pangalinkide kaudu: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank.  Valuutaks EURO.

Minimaalne kaupade ostusumma on 20 eurot.

Veebipoes müüdavate toodete lõplik hind on märgitud toodete juurde eurodes. Tripsik OÜ ei ole käibemkasukohustlane. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Tarne hinnale lisandub käibemaks.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tootefotod vastavad tegelikikele toodetele. Erinevused võivad olla variatsioonides (värv, suurus) mida saab valida rippmenüüst. Värv võib veidi erineda tegelikkusest mis võib tuleneda arvuti ekraani omadustest.

Tripsik OÜ jätab endale õiguse täiendada ja muuta e-poe tingimusi.

Tellimuse vormistamine

Kuidas ostu sooritada?

1. POOD on esileht millel ostu sooritamiseks esimene valik NÄRILSTE JA KÜÜLIKUTE PIDAMISVAHENDID, SÖÖDAD, ALLAPANU. Klikates  eelnevalt mainitud lingile avaneb uus valik.

2. Valige kategooria mis teid huvitab:

PUURID JA TRANSPORDIBOKSID

SÖÖDAD, MAIUSED, TOIDULISANDID

AKSESSUAARID JA MUU

ALLAPANU

3. Klikates valitud kategoorial , näiteks ALLAPANU , avanevad kõik selle kategooria tooted.

4. Klikates tootel , näiteks PLOSPAN HÖÖVLILAAST 64L, avaneb kõik info toote kohta: toote nimi, kasutus, kirjeldus, maht, suurus,värvid, toote omadused, tootekood, hind jms.

5. Klikates LISA OSTUKORVI, lisad toote ostukorvi. Lehe ülaossa tekib kiri SOORITA OST(kogus)hind. See on sinu ostukorv.

Lehe üleval vasakus servas menüül ( Pood/NÄRILISTE JA KÜÜLIKUTE PIDAMISVAHENDID, SÖÖDAD, ALLAPANU/PUURID JA TRANSPORDIBOKSID) liikudes saad tutvuda kõikide toodetega.

Nii kilkates erinevatel toodetel lisad soovitud tooteid endale ostukorvi. Ostukorvil klikates avaneb leht MINU TELLIMUS.

6. MINU TELLIMUS lehel näed kõiki ostukorvi lisatud tooteid, saad valida ja muuta koguseid. Valida tuleb kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse lõplik summa.  Lehe all osas võimalik tutvuda müügi-ja tagastustingimustega. Jätkates nõustud sa meie üld-ja tagastustingimustega.

7.Klikates SOORITA OST, avaneb KOHALETOIMETAMISE INFO. Siin tuleb tellimuse vormistamiseks täita nõutud andmeväljad mis on vajalikud kauba kohaletoimetamiseks. All olevale reale saate kirjutada eelistatud toote värvuse või lisainfot toote kohaletoimetamiseks(parkimisvõimalus, mitmes korrus jne) kohta.

8. Edasi avaneb TELLIMUSE ÜLEVAADE ja pangalingid. Makseid saab sooritada Eesti siseste pangalinkide kaudu: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank. Valuutaks EURO.

9. Maksekeskuses MAKSEKORRALDUSE TEOSTAMINE. Valik: soorita makse või katkesta makse (tehing jääb tegemata).

10.Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

11. MAKSE TEOSTATUD. Kliki nupul TAGASI KAUPMEHE JUURDE, et lõpetada toiming ja pöörduda koos tulemusega tagasi kaupmehe saidile.

12. Aitäh ostu eest. Sinu makse on edukalt laekunud. Saatsime makstud arve koopia sinu e-posti aadressile. Teeme kõik selleks, et saadetis võimalikut kiiresti ostjani jõuaks. Tavaliselt 3-7 tööpäeva jooksul.

13. Võimalus pöörduda tagasi poodi.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Eesti piires.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Tarneviisid: ItellaSmartposti pakiautomaadid, suuremõõtmeliste pakkide puhul Itella kullerteenus. Omniva pakiautomaadid, suuremõõtmeliste pakkide puhul Omniva kullerteenus.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Tripsik OÜ ei vastuta tarnest tulenevate viivituste pärast.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel , teaviatatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud ) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saamisest. Olemasolevate ja saadetud kaupade eest maksab ostja.

Tellimuse täitmiseks on vajalik teie kontaktandmeid, mis täidetakse tellimuse esitamisel. Palun kontrollige, et kõik esitatud andmed oleks õiged.

 Kui te ei tule tellitud kaubale selle pakiautomaadi hoiustamise tähtaja jooksul järele, loetakse teid lepingust taganenuks.

Teil on tasuta tagastamisõigus 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest, kasutades tagastamiseks teile saadetud unikaalset pakiautomaadi koodi.

Kahe või enama pakiautomaadist välja võtmata paki korral võtab Tripsik OÜ endale õiguse järgmiste tellimuste mitte täitmiseks.

Taganemisõigus

Pärast kauba  kättesaamist on õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit:  ANKEET ning saata see e-posti aadressile info@tripsik.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.  Ostajal on võimalik kaup tasuta tagastada, kasutades SMSile saadetud pakiautomaadi unikaalset koodi, 14 päeva jooksul. 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni kui on kauba kätte saanud. Veebipood tagastab  kliendile saadud summa 14 päeva jooksul täies ulatuses kui tagastatud on kogu kaup.

Juhul kui te ei tagasta kõiki kaupu, mis sama tellimuse raames saadeti, ei kuulu saatekulu tagastamisele, kuna saatekulu ei sõltu kaupade arvust ja teile kätte jäävate kaupade osas jääb leping jõusse.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretsensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse , et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hilisemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@tripsik.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused , mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudustega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine.

Tripsik OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Tripsik OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhised.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@tripsik.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel , siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbiavaidluste komisjoni poole. Tarbiavaidluste  komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlminud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbiavaidlusi lahendava platvormi poole.